فیلر بادی چیست؟

آیا احساس می‌کنید که نواحی خاصی از بدن شما فاقد حجم یا تقارن هستند؟ آیا دوست دارید چاک سینه پرتری داشته باشید یا فکر می‌کنید پایین تنه شما می‌تواند خوش فرم‌تر یا گردتر باشد؟ شاید فکرکنید که تنها مداخلۀ جراحی می‌تواند راه‌گشا اندامی بهتر و متقارن باشد. خوشبختانه باید این نوید را به شما بدهیم که ما در کلینیک دلین، فیلر بادی تزریقی با مواد مورد تایید ارائه را می‌دهیم. در این شیوه برای افزایش حجم و فرم‌دهی به قسمت‌های خاصی از بدن پرکننده هیالورونیک اسید تزریق می‌شود. جراحان ما این درمان را در کلینیک دلین انجام می‌دهند.

هدف

حجم دهی و فرم دهی

تعداد جلسات

۱ جلسه + ترمیم

ماندگاری

تا ۱ سال

زمان نتیجه‌گیری

بلافاصله

دوره نقاهت

ندارد

عوارض

ندارد

فیلر بادی چیست؟

درست مانند فیلرهای پوستی که در صورت استفاده می‌شوند، فیلر بادی برای تقویت، کانتور و حجم‌دهی نواحی خاص و اصلاح هرگونه عدم تقارن و پر کردن هر گونه نواحی توخالی یا کم حجم بدن استفاده می‌شود. فیلر بادی همچنین معمولاً برای پر کردن شکاف‌هایی مانند هیپ دیپ (اصطلاح «هیپ دیپ» به فرورفتگی‌های جزئی در قسمت بیرونی باسن، درست بالای ران‌ها اشاره دارد) استفاده می‌گردد که بسیاری از زنان آن را تجربه می کنند اما نمی خواهند برای برداشتن آن مداخله جراحی انجام دهند. اینجاست که فیلر بادیها جایگزین فوق‌العاده‌ای برای روش‌های تهاجمی هستند.

فیلر بادیها را می‌توان برای فرم‌دهی به نواحی زیر استفاده کرد:

  • باسن
  • پستان‌ها
  • ران
  • ساق پا
  • حجم‌دهی به سینه مردان

اگر قبلاً جراحی زیبایی مانند ایمپلنت یا لیپوساکشن داشته‌اید، باید بدانید که انجام فیلر بادی روشی کاملا بی‌خطر است.

فیلر باسن

از فیلر بادی می توان برای افزایش حجم، تغییر شکل و کانتور و فرم‌دهی یا لیفت ظریف در باسن استفاده کرد. برخلاف جراحی ایمپلنت، با استفاده از فیلرها می‌توان ظاهری طبیعی و ظریف‌تری را در شکل باسن ایجاد کرد که تا مدت ها از بین نمی‌رود و کاملا بدون درد است.

فیلر سینه

متخصصیم کلینیک دلین همچنین از فیلر بادی برای بزرگ کردن سینه البته بدون جراحی استفاده می کند. این فیلر را می توان به سینه ها تزریق کرد تا هرگونه بی‌نظمی را اصلاح کند و به آن فرم زیبایی بدهد. همچنین به حجم‌دهی و ایجاد چاک سینه زیبا و پر کمک می‌کند. حتی اگر فردی قبلاً جراحی ایمپلنت داشته باشد، می تواند از فیلر سینه استفاده کند تا حجم آن را افزایش دهد یا هر گونه فرورفتگی که ممکن است بعد از عمل یا در سال‌های پس از آن رخ داده باشد را برطرف کند.

فرآیند انجام فیلر بادی برای هیپ دیپ

در کلینیک دلین، فرآیند جامعی را برای درمان هیپ دیپ ارائه می‌دهیم. مزایای درمان در این مرکز عبارتند از:

مشاوره: پیش از درمان دوره مشاوره کامل با متخصصان با تجربه را خواهید داشت. در طول این جلسه انفرادی، برای رفع نگرانی‌های شما، به بررسی شکل بدن شما خواهیم پرداخت. ما به هر گونه سؤال یا نگرانی که ممکن است داشته باشید پاسخ می‌دهیم و برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی و متناسب با نیازهای فردی شما در کنارتان هستیم.

برنامه‌ریزی درمان: پس از مشاوره، تیم ماهر ما یک برنامه درمانی دقیق و مناسب برای ارائه خواهد داد. ما شدت هیپ دیپ شما را در نظر می‌گیریم و تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه دلخواه را بررسی خواهیم کرد. در نتیجه تضمین می‌کنیم که درمان نه تنها موثر خواهد بود، بلکه با انتظارات شما همخوانی خواهد داشت.

  • فرآیند تزریق: درمان اغلب شامل فیلرهای پوستی مانند محصولات مبتنی بر اسید هیالورونیک است. این فیلرها به طور استراتژیک به نواحی که در آن هیپ دیپ دارید تزریق می شوند. تکنسین‌های آموزش‌دیده ما از تکنیک‌های دقیق برای فرم‌دهی باسن شما استفاده می‌کنند و ظاهری طبیعی و هماهنگ را تضمین می کنند. فیلرها با افزودن حجم به فرورفتگی‌ها عمل می کنند و کانتور لگن صاف‌تر و متعادل‌تری را ایجاد می‌نمایند.
  • بهبودی و نتایج: درمان دیپ هیپ کم تهاجمی است . از این رو می‌توانید در مدت کوتاهی پس از عمل، فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید. برخی از بیماران ممکن است تورم یا کبودی جزئی را تجربه کنند، اما این اثرات عموماً خفیف و موقتی هستند. پس از درمان فوراً متوجه نتایج اولیه خواهید شد و باسن‌تان خوش‌فرم‌تر و زیباتر به نظر خواهد رسید. در هفته‌های بعد، اثرات کامل درمان به طور فزاینده‌ای آشکار خواهند شد.
  • نگهداری: در حالی که درمان دیپ هیپ نتایج طولانی‌مدتی ارائه می‌دهد، عوامل فردی و انتخاب‌های سبک زندگی می‌توانند بر طول عمر نتایج تأثیر بگذارند. تیم ما راهنمایی‌هایی را ارائه می دهد.

مزایای فیلر بادی HA

1. آسان و کم تهاجمی: فیلرهای اسید هیالورونیک بدون نیاز به جراحی با سوزن به پوست تزریق می شوند. این روش نسبتا سریع و ساده است و اکثر بیماران می توانند پس از درمان به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. زمان نقاهت حداقل است، اما بیماران همیشه باید توصیه های پس از مراقبت را که توسط پزشک توضیح داده شده است، رعایت کنند.

2. ایمن و قابل پیش‌بینی: از آنجایی که هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می‌شود، کاملا بی‌خطر و زیست سازگار است. خطر واکنش آلرژیک یا سایر عوارض جانبی کم آن است و نتایج قابل پیش‌بینی هستند. همچنین تا زمانی که بیمار از نتیجه رضایت کامل نداشته باشد، پزشک می‌تواند تاچ آپ‌های بیشتری انجام دهد.

3. برگشت‌پذیر: تزریق فیلر بادی HA اگر بیمار از نتیجه عمل ناراضی باشد، برگشت‌پذیر است. با تزریق هیالورونیداز، آنزیمی که اسید هیالورونیک را تجزیه می‌کند، می توان فیلر را حل کرد.

4. چندمنظوره: تطبیق‌پذیری یکی دیگر از مزایای فیلرهای HA برای بدن است. این این فیلرها می توان برای فرم‌دهی به قسمت مختلف بدن مانند باسن، لگن، دست‌ها یا ساق پا استفاده کرد. فیلرها درمان‌های سفارشی مانند اصلاح ناهنجاری‌ها، درمان سلولیت، پر کردن لگن، بزرگ کردن باسن یا جوان‌سازی دست را ارائه می دهند. به همین دلیل است که یک گزینه عالی برای بیمارانی هستند که می‌خواهند چندین نواحی بدن خود را بدون انجام چندین روش حجیم کنند.

5. مقرون‌به‌صرفگی: در مقایسه با سایر درمان‌های تهاجمی بدن، مانند لیفت باسن برزیلی یا پیوند چربی، فیلرهای HA اغلب مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. در حالی که هزینه اولیه ممکن است بیشتر از سایر درمان‌های غیرتهاجمی باشد، نتایج بلندمدت آن‌ها را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر در دراز مدت تبدیل می‌کند.

فیلر بادی های هیالورونیک اسید برای درمان سلولیت

سلولیت یک بیماری شایع است که معمولاً نواحی ران و باسن را درگیر می کند. در حال حاضر درمان‌های مختلفی برای درمان سلولیت در دسترس هستند. اگرچه ما گزینه‌های مختلفی را، از جمله LPG و مزوتراپی، برای بهبود ظاهر پوست ارائه می‌دهیم، یکی از روش‌های ترجیحی و مورد استفاده ما برای درمان سلولیت استفاده از فیلرهای پوستی اسید هیالورونیک (HA) است.

فیلر بادی ها HA نتایجی را ارائه می‌دهند که بیش از یک سال دوام می‌آورند و نیازی به تجدید ندارند و رضایت بیمار را به همراه دارند. سلولیت یک توپوگرافی نامنظمی از پوست را نشان می‌دهد که با فرورفتگی پوست به دلیل الیافی که پوست را به سمت پایین می‌کشند، آشکار می‌شود، بنابراین یک فیلر با ظرفیت بالاتر برای فشار دادن به بافت‌های پوست و بیرون کشیدن آنها بهتر جواب می‌دهد.

نکته مهم دیگر مقدار موادی است که باید استفاده شود. معمولاً برای درمان سلولیت حدود 10 میلی لیتر فیلر مورد نیاز است. بنابراین، از منظر هزینه و فایده، استفاده از فیلر بادیها بهتر هستند.

هنگام انجام این درمان باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. ابتدا، با ارزیابی شلی پوست در ناحیه تحت درمان، تصمیم می‌گیریم که آیا بیمار کاندید مناسبی برای این روش است یا خیر. ارزیابی قبل از درمان در صورتی که بیمار دارای سلولیت یا شبه سلولیت ( شلی پوست) باشد همچنین اطمینان از اینکه برای این نوع درمان مناسب است یا خیر و اینکه آیا امکان دستیابی به نتایج رضایت‌بخش وجود دارد یا خیر، از اهمیت بسزایی برخوردارند.

اگرچه روش‌های مختلفی برای اندازه‌گیری شلی پوست وجود دارند، اما ترجیح می‌دهیم به تجربه عملی تکیه کنیم. دوم، قبل از انجام عمل، بررسی سابقه پزشکی بیمار، به عنوان مثال، استفاده از داروهای رقیق‌کننده خون ضروری است. همیشه ضروری است که محل را به خوبی ضدعفونی کنید تا از عفونت جلوگیری شود. همچنین انتقال محصول از سرنگ 10 میلی لیتری به سرنگ 1 میلی لیتری باعث می‌شود تا تزریق با دقیق بیشری انجام شود.

سوم، در مورد تکنیک تزریق، فیلر بادی را زیر پوست، بین درم و چربی قرار می‌دهم و چندین تزریق انجام می‌دهم. در طول عمل، ممکن است فرورفتگی‌های پوستی با الیافی که پوست را به صورت عمود بر پایین می‌کشند، وجود داشته باشد. برخی از این الیاف سست هستند و امکان قرار دادن فیلر و بالا بردن سطح پوست را فراهم می‌کنند.

با این حال، برخی از این فیبرها مانع از ترمیم حجم پوست توسط فیلر می‌شوند. در این موارد، لازم است فیبر را با استفاده از سوزن Nokor برش دهید و فیلر را قرار دهید، که به عنوان یک فاصله بین پوست و الیاف جدید آینده عمل می کند و به حفظ نتایج طولانی‌تر کمک می‌نماید.

در نهایت، اثرات فیلر بلافاصله پس از انجام عمل مشخص می‌شوند و میزان رضایت بالا و نرخ بسیار کم عوارض جانبی را به بیماران ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

چه کسی کاندیدای خوبی برای درمان فیلر لگن است؟

تقریباً هر کسی که می‌خواهد شیب لگن خود را پر کند و با روشی غیرتهاجمی به اندامی با فرم ساعت شنی دست یابد، کاندیدای مناسبی برای درمان فیلر لگن است.

با این حال، برخی از بیماران ممکن است کاندید مناسبی برای این درمان نباشند. آنها عبارتند از:

  • افرادی که به داروهایی مانند لیدوکائین حساسیت دارند
  • افرادی که پوست آلوده یا ملتهب دارند
  • افراد با سابقه اسکار هیپرتروفیک یا تشکیل کلوئید
  • خردسالان
  • زنان حامله
  • زنان شیرده

درمان فیلر دیپ هیپ چگونه است؟

درمان نیازی به آمادگی قبلی ندارد. پزشک پوست بیمار را با الکل تمیز، نقاط تزریق را مشخص و فیلر را به ناحیه زیر باسن تزریق می کند. تزریق فیلر هیپ دیپ بدون درد است و برخی از بیماران به ندرت ناراحتی خفیف را تجربه می‌کنند.

مقدار فیلر مورد نیاز هر بیمار برای درمان شیب لگن به آناتومی، وزن، ساختار عضلانی و نتایج مورد نظر بستگی دارد. ارائه دهندگان پزشکی معمولاً 10 ویال اسکالپترا را در هر درمان دیپ هیپ استفاده می‌کنند.

تعداد و دفعات درمان نیز متفاوت می‌باشند، اما اکثر بیماران معمولاً حداقل به 3 درمان برای بهترین نتیجه نیاز دارند که هر کدام به فاصله 4 تا 6 هفته از همدیگر انجام می‌شود.

هزینه درمان فیلر هیپ دیپ چقدر است؟

هزینه کل درمان بستگی به تعداد ویال‌هایی دارد که ارائه‌دهنده خدمات پزشکی پیشنهاد می کند.

آیا من برای فیلر بادیها مناسب هستم؟

قبل از انجام فیلر بادی در کلینیک دلین، از شما می‌خواهیم که در یک جلسه مشاوره شرکت کنید تا بتوانیم اندام شما را ارزیابی کرده و سابقه پزشکی شما را بررسی کنیم تا مطمئن شویم که فیلر بادیها برای‌تان نه تنها موثر، بلکه برای شما بی‌خطر هستند. در این جلسه اولیه همچنین می‌توانیم مقدار فیلر برای تزریق و هزینه نهایی را ارزیابی کنیم. از شما دعوت می‌کنیم تا برای درمان وقت بگیرید.

کدام محصول برای فیلر بادیها استفاده می‌شود؟

فیلر بادیی که ما در کلینیک زیبایی دلین استفاده می‌کنیم، هیاکورپ است، این تنها فیلر تنظیم شده و ایمن برای استفاده در باسن یا سینه در انگلستان است. هیاکورپ به دلیل نتایج چشمگیر در درمان بی‌نظمی‌ها، حجم‌دهی و کانتور کردن و فرم‌دهی به نواحی بدن مشهور است. مانند تمام فیلرها با اسید هیالورونیک ترکیب شده است تا پوست را جوان کند، آبرسانی نماید و سطحی صاف را حفظ کند. در کلینیک دلین ما مشتاق ارائه ایمن‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات برای ایمنی و کارایی به بیماران خود هستیم.

عمل فیلر بادی چقدر طول می کشد؟

بسته به اندازه ناحیه یا نواحی که باید درمان شوند، این روش بین 1 تا 2 ساعت طول می‌کشد.

مراقبت های بعد از فیلر بادی

مراقبت‌های بعد از تزریق فیلر بادی بسیار شبیه به درمان با فیلرهای پوست صورت است. ناحیه تحت درمان ممکن است به مدت 48 تا 72 ساعت کمی حساس، دردناک، کبود یا متورم شود. برای اطمینان از نتایج و ارزیابی‌های پس از تزریق، باید برای بررسی 2 هفته‌ای به کلینیک مراجعه کنید. توصیه می‌کنیم پس از انجام این عمل، به مدت 48 تا 72 ساعت از ورزش شدید، بخار داغ یا سونا، حمام و یا پوشیدن لباس‌های خیلی تنگ خودداری کنید.

نتایج چقدر دوام دارند؟

بسته به پاسخ بدن شما به اسید هیالورونیک و سرعت متابولیسم فیلر بادی، می‌توانید انتظار داشته باشید که بین 9 تا 12 ماه از نتایج آن لذت ببرید. اگر مراقب خود باشید، غذای سالم بخورید و بیش از حد ورزش نکنید، نتایج آن طولانی‌مدتر از زمانی خواهند شد که سیگار می‌کشید، خوب غذا نمی‌خورید و در ورزش‌های شدید شرکت می‌کنید.

نتیجه‌گیری

فیلرهای لگن یک راه حل غیرتهاجمی برای افرادی است که می‌خواهند باسن خود را حجیم‌تر کنند و به آن فرم زیبایی بدهند. در مقایسه با جایگزین‌های جراحی، مانند انتقال چربی یا لیپوساکشن، فیلرهای لگن بسیار ایمن‌تر هستند و به حداقل زمان استراحت نیاز دارند.

با این حال، مهم است که انتظارات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که این روش دائمی نیست، نتایج به مرور زمان محو خواهند شد، بنابراین نیاز به تجدید درمان خواهید داشت.

اگر به فیلر بادی علاقه دارید، با متخصصان پزشکی ما در کلینیک دلین مشورت کنید تا در مورد این روش اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *